VOP

Všeobecné obchodné podmienky.

VOP - Všeobecné obchodné podmienky.

Webového sídla www.freediver.sk

I. Úvodné ustanovenia a Vymedzenie pojmov

1. Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej aj “VOP“) sa riadia právne vzťahy medzi spoločnosťou

Obchodné meno: pressDesign.sk s.r.o.
Sídlo: Kráľovská 796/43, 92701 Šaľa, Slovenská republika

Zapísaná v registri Okresného súdu Trnava, Oddiel Sro, Vložka číslo 32708/T
IČO: 47371854
DIČ: 2023871201

Predávajúci nie je platcom DPH /Dane z pridanej hodnoty/

(ďalej aj “Predávajúci”) a každou osobou, ktorá je Kupujúcim tovaru, alebo služieb ponúkaného Predávajúcim v Internetovom obchode Predávajúceho, a ktorá vystupuje v pozícii spotrebiteľa v zmysle ďalších ustanovení týchto Všeobecných obchodných podmienok a príslušných zákonov definujúcich spotrebiteľa, v rámci platnej legislatívy Slovenskej republiky najmä zákonov: Zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytnutí služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho v platnom znení, Zákon č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov, Zákon č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode v platnom znení, Zákon č. 40/1964 Z.z. Občiansky zákonník v platnom znení, Zákon č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení.

1.1. Emailový kontakt a telefonický kontakt na Predávajúceho je:

Email: info@freediver.sk
Tel. č.: +421 908 708 245

1.1.1. Adresa k zasielaniu písomností, reklamácií, odstúpení od zmlúv a.i. je:

pressDesign.sk, s.r.o. Pázmáňa 50/15, 92701 Šaľa, Slovenská republika

1.2. Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami sa upravujú právne vzťahy medzi Kupujúcimi, ktorí sú spotrebiteľmi a Predávajúcim.

1.3. Pojem Internetový obchod je totožný s pojmom Elektronický obchod a s pojmom Webové sídlo.

2. Kupujúcim je každá osoba (fyzická osoba alebo právnická osoba), ktorá odoslala objednávku prostredníctvom elektronického objednávkového formulára využitím webového sídla Predávajúceho, prípadne ďalšími diaľkovo-komunikačnými prostriedkami.

2.1. Spotrebiteľom je Kupujúci, ktorý je fyzickou osobou, a ktorý pri uzatváraní kúpnej zmluvy prostredníctvom Internetového obchodu Predávajúceho, nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti.

2.2. Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s Kupujúcimi, ktorí vystupujú v postavení právnických osôb, resp. s fyzickými osobami– podnikateľmi, ktoré konajú v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti /Kupujúcimi, ktorí nevystupujú v postavení spotrebiteľa/ sa vzťahujú ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.

2.3. Zmluvou uzavretou na diaľku sa na účely týchto Všeobecných obchodných podmienok rozumie zmluva medzi Predávajúcim a spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti Predávajúceho a spotrebiteľa, najmä využitím webového sídla prípadne ďalšími diaľkovo-komunikačnými prostriedkami.

2.4. Pojem Kúpna zmluva zahŕňa kúpno-predajnú zmluvu, zmluvu o poskytnutí služby a zmluvu o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči.

3. Produkty (ďalej aj „Veci“) sú tovary, služby, ktoré sú určené k predaju a zároveň sú zverejnené v Internetovom obchode Predávajúceho.

3.1. Pojem Tovar zahŕňa aj elektronický obsah nedodávaný na hmotnom nosiči.

4. Predávajúci je súčasne prevádzkovateľom elektronického systému, prostredníctvom ktorého prevádzkuje internetový obchod na doméne s názvom www.freediver.sk (ďalej aj „Internetový obchod“).

5. Príslušným orgánom vykonávajúci dozor nad zákonnosťou v oblasti ochrany spotrebiteľa je:

Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie

so sídlom v Trnave pre Trnavský kraj

Trhová 243/2 917 01 Trnava

Slovenská republika

Kontakt: 
tel. č.: 033/551 26 56

e-mail: tt@soi.sk

webový odkaz na podávanie podnetov: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi

6. Sťažnosti, alebo podnety Kupujúci môže taktiež adresovať aj priamo Predávajúcemu na adresu uvedenú v Čl. I, bod. 1.1.1. týchto VOP. Predávajúci zároveň odporúča Kupujúcim, aby sťažnosti a podnety (z dôvodu urýchlenia vybavenia) Predávajúcemu adresovali na emailovú adresu Predávajúceho: info@freediver.sk

Akákoľvek sťažnosť, alebo podnet bude Predávajúcim posúdená a vybavená do 10 pracovných dní od jej prijatia. Pričom o jej vybavení Predávajúci informuje Kupujúceho rovnakou formou, akou Kupujúci sťažnosť, alebo podnet Predávajúcemu doručil.

7. V zmysle §3, ods. 1, písm. n), Zákona č. 102/2014 Z.z. Predávajúci informuje spotrebiteľa, že neexistujú žiadne špeciálne príslušné kódexy správania, ku ktorým sa Predávajúci zaviazal k ich dodržiavaniu, pričom kódexom správania sa rozumie dohoda, alebo súbor pravidiel, ktoré vymedzujú správanie Predávajúceho, ktorý sa zaviazal dodržiavať tento kódex správania vo vzťahu k jednej alebo viacerým osobitným obchodným praktikám, alebo obchodným odvetviam, ak tieto nie sú ustanovené zákonom, alebo iným právnym predpisom alebo opatrením orgánu verejnej správy, ktoré sa Predávajúci zaviazal dodržiavať, a o spôsobe, akým sa môže spotrebiteľ s nimi oboznámiť, alebo získať ich znenie.

II. Objednávka produktu – uzatvorenie kúpnej zmluvy

1. Návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy zo strany Kupujúceho, je odoslanie objednávky produktov Kupujúcim realizované prostredníctvom elektronického objednávkového formulára, využitím webového sídla Predávajúceho, prípadne ďalšími diaľkovo-komunikačnými prostriedkami.

2. K uzavretiu kúpnej zmluvy medzi Kupujúcim a Predávajúcim dochádza momentom doručenia potvrdenia o prijatí objednávky Kupujúcemu, ktorú Kupujúci vytvoril v zmysle Čl. II., bod 1 týchto VOP Predávajúcim, (elektronicky na emailovú adresu Kupujúceho, ktorú si zvolil Kupujúci v procese vytvárania objednávky).

2.1. V prípade ak si Kupujúci zvolí ako formu platby, platbu prevodom na účet Predávajúceho, alebo vkladom na účet Predávajúceho, k uzavretiu Kúpnej zmluvy dochádza momentom súčasného splnenia dvoch podmienok, a to:

2.1.1. Pripísania celkovej ceny objednávky na účet Predávajúceho.

2.1.2. Potvrdením objednávky Kupujúceho Predávajúcim v zmysle Čl. II, bod. 2 týchto VOP.

2.1.3. V prípade ak boli splnené obe podmienky uvedené v bodoch 2.1.1. a 2.1.2. Čl. II týchto VOP. K uzatvoreniu Kúpnej zmluvy dochádza momentom splnenia podmienky, ktorá bola splnená neskôr.

3. Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú a zaniká najmä splnením všetkých záväzkov Predávajúceho a Kupujúceho.

3.1. Kúpna zmluva môže zaniknúť aj v iných právnym poriadkom Slovenskej republiky vymedzených prípadoch, a to najmä dohodou zmluvných strán, odstúpením od zmluvy zo strany spotrebiteľa, alebo neuhradením ceny objednávky v lehote splatnosti.

4. Predávajúci informuje Kupujúceho, že v prípade objednania produktov Kupujúcim, je objednanie spojené s povinnosťou platby pre Kupujúceho, a to formou platby akú si zvolil Kupujúci.

III. Kúpna cena a platobné podmienky

1. Cena tovarov a služieb objednávaných prostredníctvom Internetového obchodu (ďalej len „kúpna cena“) je uvedená samostatne pre každý produkt a je platná v momente vytvorenia objednávky Kupujúcim.

2. Základným platidlom je mena euro.

3. Kúpna cena tovarov, alebo služieb uvedených v internetovom obchode Predávajúceho je celková cena tovarov, alebo služieb vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých ostatných daní, pričom je zreteľne uvedená na Internetovom obchode Predávajúceho. V kúpnej cene tovarov, alebo služieb nie sú zahrnuté dopravné náklady, ani iné náklady súvisiace s dodaním produktov. Predávajúci nie je platcom DPH /dane z pridanej hodnoty/.

IV. Spôsoby platby

1. Za tovar a služby v Internetovom obchode Predávajúceho môžete platiť týmito spôsobmi:

1.1 platba vkladom, alebo prevodom na účet Predávajúceho

VI. Odstúpenie Kupujúceho od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu

1. Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych  dní odo dňa jej uzavretia.

2. Spotrebiteľ je oprávnený zrušiť kedykoľvek účasť na poskytovanej službe.

3. V prípade, že spotrebiteľ už uhradil celú časť ceny služby, je oprávnený stornovať svoje prihlásenie pre účasť na poskytovanej službe emailom s titulkou „Storno“ na emailovú adresu info@freediver.sk – storno služby upravujú dodatočné storno podmienky viď článok „Storno podmienky“

4. Ak spotrebiteľ požiadal doručením emailu o storno služby – poskytovateľovi zaniká povinnosť poskytnúť Kupujúcemu službu a vzniká povinnosť vrátiť kupujúcemu časť úhrady, ktoré upravujú storno podmienky – viď článok „Storno podmienky“

VII. Storno podmienky zo strany Kupujúceho

1. Storno za podmienky presunutia účasti na iný termín dodanej služby, kurzu:

1.1 Storno minimálne 15 dní pred dodaním služby – zvolený termín kurzu: Kupujúci sa zaväzuje uhradiť storno poplatok vo výške 50% z ceny dodanej služby

2. Storno za podmienky zrušenia účasti na dodanej službe, kurzu:

2.1 Storno minimálne 60 dní pred dodaním služby – zvolený termín kurzu: Kupujúci sa zaväzuje uhradiť storno poplatok vo výške 30% z ceny dodanej služby

2.2 Storno minimálne 30 dní pred dodaním služby – zvolený termín kurzu: Kupujúci sa zaväzuje uhradiť storno poplatok vo výške 50% z ceny dodanej služby

2.3 Storno minimálne 15 dní pred dodaním služby – zvolený termín kurzu: Kupujúci sa zaväzuje uhradiť storno poplatok vo výške 100% z ceny dodanej služby

3. Storno zakúpených a uhradených kupónov, darčekových poukazov na služby (ďalej len "poukaz") v zľave:

(poukaz je prenosný a neviazaný na konkrétnu osobu a je stále možné ho preniesť na inú osobu, predať, darovať - tj. zmena odoberateľa služby o ktorej spotrebiteľ informuje Predávajúceho vopred je možná.)

3.1 Storno po 30 dňoch od zakúpenia poukazu - Kupujúci sa zaväzuje uhradiť storno poplatok vo výške 75 % z ceny zakúpeného poukazu.

3.2 Storno po 60 dňoch od zakúpenia poukazu - Kupujúci sa zaväzuje uhradiť storno poplatok vo výške 100% z ceny zakúpeného poukazu.

3.3. V prípade, že spotrebiteľ z opodstatnených dôvodov nevyužil zakúpený poukaz v dohodnutej lehote a informuje o tom Predávajúceho - môže mu byť navrhnuté predĺženie platnosti poukazu zo strany Predávajúceho s dohodnutými podmienkami. (poukaz je zároveň stále možné preniesť na inú osobu).

4. Čiastka krátená o storno poplatok bude Kupujúcemu vrátená na účet, z ktorého objednanú službu (kurz) uhradil.

5. Ak sú dôvodom storna závažné zdravotné alebo rodinné či osobné dôvody Kupujúceho, môže Predávajúci vzniknutú storno požiadavku vyriešiť aj individuálne a to napríklad presunutím termínu dodanej služby na iný ponúkaný termín rovnakej služby bez storno poplatku.

VIII. Storno podmienky zo strany Predávajúceho

1. Predávajúci si vyhradzuje právo o zmeny miesta a podmienok dodania služby v prípade závažných dôvodov (napr. Zrušenie prenájmu priestorov pre výuku, atď.) - v tomto prípade je povinný oboznámiť Kupujúceho, ktorému poskytne náhradný termín pre účasť na dodanej službe. Kupujúci v tomto prípade môže požiadať o storno služby bez poplatku a bude mu pripisaná cena služby v plnom rozsahui na účet z ktorého službu uhradil.

2. Predávajúci si vyhradzuje právo o zrušenie dodávanej služby ak účasť na dodanej službe nie je obsadená minimálnym počtom prihlásených účastníkov - v tomto prípade je povinný oboznámiť Kupujúceho, ktorému poskytne náhradný termín pre účasť na dodanej službe. Kupujúci v tomto prípade môže požiadať o storno služby bez poplatku a bude mu pripisaná cena služby v plnom rozsahui na účet z ktorého službu uhradil.

3. Lektor počas účasti na objednanej / dodávanej slu%zbe má právo vyučiť účastníka, ktorý svojím jednaním bráni v riadnemu priebehu služby, alebo správaním obmedzuje, alebo ohrozuje seba, alebo ostatných účastníkov dodávanej služby (napr. Požitie alkoholu, alebo psychotropných látok). V tomto prípade Kupujúci účastník nemá nárok na vrátenie úhrady za službu

4. Predávajúci si vyhradzuje právo na obmedzenie alebo zrušenie dodania služby v prípade vážnych obmedzení poveternostnými vplyvmi a môže ponúknuť účastníkovi po individuálnej dohode náhradný termín dodania služby – za zrušenie služby v taktomto prípade nie je Predávajúci zodpovedný.

IX. Ochrana osobných údajov

1. Predávajúci sa zaväzuje, že všetky osobné údaje poskytnuté Kupujúcim budú zhromaždené výhradne pre účely poskytovanej služby a fakturácie v rámci spoločnosti, ktorá sa riadi zákonomč. 431/2002 Z. z., Zákon o účtovníctve

2. Kupujúci odoslaním objednávkového formulára súhlasí v zmysel zákona o ochrane osobných údajov o prijatí podmienok spracovania osobných údajov pre účely dodania služby a fakturácie v rámci spoločnosti

X. Reklamácie

1. Reklamácie prebiehajú v súlade s reklamačným poriadkom, ktorý je k nahliadnutiu a stiahnutiu na webovom sídle / internetovom obchode www.freediver.sk

Rýchly kontakt

www.freediver.sk / info@freediver.sk

Chceš vidieť viac? Pozri si fotogalériu.